خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/29 - 13:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی:

شهرستان رزن رتبه اول آب وخاک کشور را کسب کرد/احیاء 75 رشته قنات در رزن و درگزین

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس، با بیان اینکه تخصیص 110 میلیارد تومان تسهیلات برای احیاء 75 رشته قنات باعث شده است که رزن رتبه اول آب وخاک کشور را کسب کند یادآور شد که این قنات‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: مبلغ 110 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه کشاورزی به این منطقه تخصیص داده شده است که 95 میلیارد تومان آن از طریق ماده 56 و 15 میلیارد تومان نیز از وزارت جهاد کشاورزی اخذ شد.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این مبالغ برای احیاء 75 رشته قنات در رزن و درگزین هزینه شد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند. علاوه بر آن در این منطقه 56  لوله‌کشی آب کشاورزی داشتیم که تا 2ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و این موضوعات باعث شد رتبه اول آب وخاک کشور را کسب کنیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این منطقه، تصریح کرد: ما در حوزه بهداشت و درمان نیز در حال ساخت بیمارستان 150تخت خوابی در شهرستان رزن و 4 درمانگاه در این منطقه هستیم.  



عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم تعداد 30 درمانگاه و خانه بهداشت و یک درمانگاه تامین اجتماعی در این منطقه ساخته شده است و 6 مرکز فوریت‌های پزشکی نیز در این منطقه مستقر کردیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 371826
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار